BManager

התכנית שהופכת מהנדסים למנהלים מעוררי השראה

יצירת הצלחה

עתודה ניהולית איכותית

עובדים מרוצים

כדי להימנע מפגיעה בתיפקוד הצוות ותוצריו, חשוב להכשיר מבעוד מועד את אותם אנשי מקצוע להיות מנהלים גרידא, לחשוב כמנהלים, להתנהל בהתאם וכד'.

מיומנויות המקצועיות שבזכותם קיבלו את התפקיד לא בהכרח משרתות אותם כעת ולעיתים אף מפריעות להם בביצוע התפקיד.

על מנת להצליח כמנהלים עליהם ללמוד ולהשתמש בסט חדש של מיומנויות כמו:

  • האצלת סמכויות - כמנהלים עליהם להעביר מטלות לצוות על מנת לפנות זמן ומשאבים לבצע את תפקידם.

  • לעדכן - כמנהלים האחריות שלהם לשמור את הצוות מעודכן, לדעת מה מצפים ממנו ומה הולך לקרות בעתיד.

  • לעורר מוטיבציה - הצוות כעת באחריותם, חשוב שיכירו מה מניע כל אחד.

  • תקשורת - כעובד אין ספק שתקשורת איכותית חשובה, כמנהלים היא קריטית להצלחה.

  • משמעת - כמנהלים יהיו רגעים בהם צריך להפעיל מרות, כאשר אחד העובדים מפר חוקים, לא עומד בביצועים או פוגע באחרים. להפעיל סמכות באופן אפקטיבי, היא המפתח ליצירת אמון והערכה.

כמהנדס ומנהל לשעבר בחברות, וכמאמן מיומן ומוסמך (תות תקשורת ותוצאות), אני יודע היטב מהם האתגרים האישיים והמקצועיים של אנשים טכנולוגיים בכלל ועקב המעבר לתפקיד ניהולי, ולעשות להם טרנספורמציה המאפשרת ניהול מקצועי של הצוות ועמידה ביעדים של החברה ועוד.

איך מתקדמים?

03

פגישת תאום

02

שיחת טלפון קצרה

אני מאמין שמיומנויות ניהול הן נרכשות, ויכולות להיות מיושמות אצל כל מנהל

אז, אם אתם אירגון שהמקצועיות, רמת הניהול וההתפתחות האישית של המנהלים והעובדים שלו חשובה עבורו.

אל תשאירו אותם לבד!

להתראות,

אופיר בן דוד

הופך מהנדסים ואנשי טכנולוגיה למנהלים מקצועיים.