סגנונות תקשורת
קודם כל, עוד לפני שאני נותן לכם פרטים חשוב לי להדגיש.
הקשבה - כלים בתקשורת איכותית
זהו ההבדל בין "לשמוע" לבין "להקשיב",
זהו ההבדל בין להתחבר לאחר לבין לתת לו לחלוף בהנהון
– צרו בעצמכם את השינוי בעומד מולכם ע"י הקשבה איכותית.
הקשבה איכותית מתאפשרת, כאשר אני יוצר הפרדה בין שידור לקליטה.
כאשר אני יוצר את זה, נפתחת האפשרות להיות "עם האחר".
הקשבה זו נקראת "הקשבה אמפטית".
הקשבה זו מאפשרת לי להבחין בנקודת המוצא של האחר, בנקודת מבטו היחסית, השקפתו והנקודות המרכזיות סביבן ניתן ליצור שיתוף פעולה.
תדמית מנצחת
ניהול תדמית - מהי תדמית מנצחת?
האם אני מנהל את התדמית או התדמית מנהלת אותי?
אצל רוב האנשים התדמית שלהם מנהלת אותם.
הם עושים את הדברים מכוח האינרציה, או מהמקום של אני חייב, ולא מתוך בחירה
וכך הם חיים את חייהם ללא ביטוי עצמי מלא.
אין דילמה עם התדמית, כל עוד היא באה מתוך בחירה והיא אינה שולטת בנו.
בסדנה ילמדו המשתתפים לזהות את התדמית המנצחת שלהם ולהשתמש בה.
מה מבדיל בין מצויינים לבינוניים
מצוינות ברת השגה, מצוינות נגישה, מצוינות יוצרת הצלחה.
בואו לגלות את העקרונות שיובילו אתכם למקום זה.
• מה מניע את האנשים המצליחים?
• כיצד להתנתק מ"פחד הכישלון" וליצור מרחב תיקון טעויות המאפשר צמיחה?
• כיצד פועלים מתוך חזון ויוצרים הצלחה?
• כיצד ליצור שלמות מלאה בין מילתי ומעשיי כפועל יוצא של דוגמא אישית,
האם מעשיי מבטאים את הצהרתי המילולית?
• כיצד יוצרים גישת פעולה המבוססת על ההכרה שעל מנת ליצור הצלחה עלי להיות "שחקן" ולעלות "על המגרש"?
על שאלות אלו ואחרות יצרנו הרצאה העוסקת בעקרונות ההצלחה.
ניהול סדר עדיפויות
בעולם רווי משימות, כיצד לנהל את הפעילות בצורה כזו שנעשה את מה שחשוב לנו ולא את מה שחשוב לאחרים...
להתמקד בחשוב ולא בדחוף, ונלמד כיצד לומר לא למה שלא חשוב לנו.
במהלך הסדנא נתאמן כיצד לבנות סדר שבועי וכיצד לסדר את המשימות שלנו על פי סדר החשיבות שלהם.